Μόνο μετά από καταγγελία στην «Καθημερινότητα» φτιάχτηκε το ασανσέρ δημόσιας υπηρεσίας



4 Μαΐου 2018 · Ώρα δημοσίευσης: 6:04 μμ · Τελευταία τροποποίηση: 6:04 μμ


Χάλασε ο ανελκυστήρας σε κάποια δημόσια υπηρεσία με αποτέλεσμα οι ηλικιωμένοι πολίτες να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν και οι υπόλοιποι να είναι αναγκασμένοι να ανεβαίνουν ασθμαίνοντας εκατοντάδες σκαλιά; Πείτε το στην «Καθημερινότητα» ώστε να βρεθεί λύση το συντομότερο δυνατό.

Κάπως έτσι φαίνεται ότι σκέφτηκε ένας συμπολίτης μας, που επισκεπτόμενος τα γραφεία εξυπηρέτησης κοινού του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που στεγάζονται σε ένα παλιό και κακοσυντηρημένο πολυώροφο κτίριο επί της οδού Δευτέρας Μεραρχίας 18 στον Πειραιά, διαπίστωσε ότι το ασανσέρ έχει τεθεί εδώ και καιρό εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα οι κόσμος να ταλαιπωρείται και πολλοί να μην καταφέρνουν να διεκπεραιώσουν την υπόθεσή τους. Αυτό που έκανε επιστρέφοντας σπίτι, ήταν να μπει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της Καθημερινότητας (www.kathimerinotita.gov.gr) που λειτουργεί εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο υπό την επίβλεψη της κυβέρνησης, και να αναφέρει το πρόβλημα που διαπίστωσε.

Οι υπάλληλοι της Καθημερινότητας που πήραν την αναφορά έσπευσαν να διαπιστώσουν του λόγου το αληθές και πράγματι, σε επικοινωνία που είχαν με τη Διεύθυνση Λιμενικών και Κτιριακών Υποδομών του υπουργείου Ναυτιλίας, ενημερώθηκαν εγγράφως ότι στο εν λόγω οκταόροφο κτίριο (το οποίο παρεμπιπτόντως ιδιοκτησιακά ανήκει στον ΕΦΚΑ, και απλώς στεγάζονται δυνάμει μισθωτικής σχέσης υπηρεσίες του υπουργείου) υπάρχει δυσλειτουργία των ανελκυστήρων. Μάλιστα έχουν απευθυνθεί επανειλημμένως στο ΕΦΚΑ για αποκατάσταση της βλάβης, χωρίς όμως ανταπόκριση. Έτσι για να μην χαθεί κι άλλος χρόνος, αποφασίστηκε να δρομολογήσει την επισκευή των εργασιών το ίδιο το υπουργείο Ναυτιλίας με δικά του χρήματα, και το κόστος να παρακρατηθεί ακολούθως από τα μισθώματα – και να σκεφτεί κανείς ότι ήδη στόχος τους είναι να αποχωρήσουν από το συγκεκριμένο μέγαρο, αναζητώντας φιλοξενία σε λειτουργικότερο κτίριο. Κατόπιν αυτού όμως, ω του θαύματος, ο ΕΦΚΑ αποφάσισε να προωθήσει τις απαιτούμενες ενέργειες για την ανάθεση των υπηρεσιών αναβάθμισης όλων των ανελκυστήρων του κτιρίου. Έπρεπε να απευθυνθεί ο ταλαιπωρημένος πολίτης στην «Καθημερινότητα» για να λαδωθούν τα γρανάζια της κρατικής μηχανής