Βάτραχος σε σαλάτα: «Αστεία η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος» επισημαίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ



11 Οκτωβρίου 2018 · Ώρα δημοσίευσης: 4:17 μμ · Τελευταία τροποποίηση: 6:26 μμ


«Είναι ανεπίτρεπτο αυτό που συμβαίνει και πρωτάκουστο κι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει μεγάλη ευθύνη. Ευθύνη μεγάλη έχει ακόμα ο παραγωγός-προμηθευτής του προϊόντος αλλά κι ο ΕΦΕΤ», δηλώνει στη «Νέα Σελίδα» η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ, Παναγιώτα Καλαποθαράκου.

Της Δήμητρας Τριανταφύλλου –  [email protected]

«Όμως, για το τελικό προϊόν που φτάνει στο ράφι, για την ποιότητα του και για το κατά πόσο είναι ασφαλές για να καταναλωθεί την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει το συγκεκριμένο super market η απάντηση η οποία έδωσε στους καταναλωτές είναι αστεία κι ανεπαρκέστατη.

Δεν υπάρχει ούτε σχετική ανακοίνωση – τοποθέτηση στο site της εταιρίας – επίσης απαράδεκτη ενέργεια. Η εταιρεία δεν έχει σεβαστεί καθόλου τον καταναλωτή σε κανένα στάδιο αυτού του συμβάντος από τότε που δημοσιοποιήθηκε», προσθέτει.

Ευθύνη στον ΕΦΕΤ

«Υπάρχει ευθύνη και στον ΕΦΕΤ– χρειάζεται ενταντικοποίηση των ελέγχων οι οποίοι είναι συνήθως κατασταλτικοί όταν εμφανίζονται δηλαδή τα προβλήματα, κι όχι προληπτικοί όπως πρέπει.

Επίσης ο ΕΦΕΤ, θα έπρεπε να έχει βγάλει ανακοίνωση για το γεγονός κι αν σκοπεύει να επιβάλλει πρόστιμο στην εταιρεία, κάτι που δεν έχει γίνει ακόμα, σύμφωνα με την κ. Καλαποθαράκου.

Πολλά τα περιστατικά με ξένα σώματα μέσα σε τροφές

«Στην ΕΚΠΟΙΖΩ γινόμαστε αρκετά συχνά αποδέκτες τέτοιων περιστατικών με ξένα σώματα μέσα σε τροφές και τρόφιμα- πριν από 2 μήνες ένας καταναλωτής ήρθε εδώ με ένα γιαούρτι μέσα στο οποίο υπήρχε ολόκληρο κομμάτι γυαλί και σας πληροφορώ το θέμα δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ γιατί η διαδικασία της καταγγελίας είναι τόσο χρονοβόρα όσο και κοστοβόρα, γεγονός που αποθαρρύνει τους καταναλωτές.

Τελικά ο καταναλωτής πηγαίνει στο super market με το ελαττωματικό γιαούρτι και παίρνει 4-5 ως… αποζημίωση και κλείνει εκεί το θέμα», συμπληρώνει.

Η αντιπρόεδρος της ένωσης καταναλωτών σημειώνει κλείνοντας ότι στο παρελθόν, ακόμα και πρόσφατα έχουν λάβει κι αρκετές καταγγελίες για παραπλανητικές προωθητικές ενέργειες – «κράχτες» εκ μέρους της ΑΒ Βασιλόπουλος, κάτι που όμως, όπως αναφέρει, κάνουν όλα τα super market.

Διαβάστε επίσης στη «Νέα Σελίδα»:

Βάτραχος σε σαλάτα: Τι απαντά ο ΑΒ Βασιλόπουλος

Πανζουρλισμός στο Twitter για τον βάτραχο μέσα σε σαλάτα του ΑΒ (photos)