Open: Το κρυφό «όπλο» του καναλιού του Σαββίδη που σαρώνει



3 Δεκεμβρίου 2019 · Ώρα δημοσίευσης: 9:25 πμ · Τελευταία τροποποίηση: 11:25 πμ


Το κανάλι Open ιδιοκτησίας Ιβάν Σαββίδη έχει το κρυφό «όπλο» που σαρώνει στην τηλεθέαση και βγάζει νοκ άουτ τον ανταγωνισμό.

Άνοδος για την πρωινή ενημέρωση του Open τον Νοέμβριο

Σε σταθερά ανοδική πορεία στους πίνακες τηλεθέασης κινείται συνολικά η πρωινή ενημερωτική ζώνη του OPEN από την αρχή της τηλεοπτικής σεζόν στις 9 Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας επιπλέον άνοδο τον μήνα Νοέμβριο.

Η ανανεωμένη πρωινή ενημερωτική ζώνη Δευτέρα-Παρασκευή, τον Νοέμβριο σημείωσε συνολικά σημαντική αύξηση.

Η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 5.30», με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη, τον Νοέμβριο σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 17,9 καταγράφοντας αύξηση 42% από τον Οκτώβριο.

Στις γυναίκες 18-54 η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 5.30» κατέγραψε μέσο όρο 18,7 σημειώνοντας άνοδο 23% από τον προηγούμενο μήνα.

Η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 7.00», με τους Άκη Παυλόπουλο, Ντόρα Κουτροκόη και Γιάννη Σαραντάκο, για τον μήνα Νοέμβριο κατέγραψε μέσο όρο τηλεθέασης 11,6 στο δυναμικό κοινό σημειώνοντας αύξηση από τον Οκτώβριο 17%.

Στους άντρες 25-54 η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος 7» κατέγραψε μέσο όρο 15,8 σημειώνοντας αύξηση 15% από τον Οκτώβριο.

Επιπλέον αύξηση στην τηλεθέαση κατέγραψε τον Νοέμβριο και η πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Σαββατοκύριακου «Τώρα Ό,τι Συμβαίνει» με τη Φαίη Μαυραγάνη.

Η εκπομπή στο δυναμικό κοινό 18-54 ετών, κατέγραψε μέσο όρο 16,1% σημειώνοντας αύξηση 4% από τον προηγούμενο μήνα.

Αύξηση σημείωσε τόσο στους άνδρες 18-54 σημειώνοντας μέσο όρο 17,3 (από 17,1 τον Οκτώβριο) αλλά και στις γυναίκες 45-54, σημειώνοντας μέσο όρο 21,4 (από 18,9 τον Οκτώβριο).

Διαβάστε επίσης στη «Νέα Σελίδα»: ΣΚΑΪ: «Κόλπο γκρόσο» με παρουσιάστρια του Open στο κανάλι

Open: Νέο «χτύπημα» στο κανάλι με απόφαση Ιβάν Σαββίδη

Σε περαιτέρω ανάπτυξη του ενημερωτικού και του ψυχαγωγικού προγράμματος προχωρά το κανάλι Open ιδιοκτησίας Ιβάν Σαββίδη.

 

Ανεβάζει ταχύτητα το Open με ενίσχυση του προγράμματος

Στο συνεδρίαση του ανανεωμένου Δ.Σ., που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη, παρουσιάστηκαν αναλυτικές εισηγήσεις από της Διευθύνσεις Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας για το πρόγραμμα στο β’ μισό της σεζόν, ενόψει της έγκρισης του μπάτζετ για το 2020. Σύμφωνα με πληροφορίες της reallife, η βασική κατεύθυνση του Open είναι να προχωρήσει σε αύξηση του μπάτζετ, με γνώμονα την ενίσχυση του περιεχομένου με νέες εκπομπές.

Πινελιές και προσθήκες

Ειδικότερα, στην ενημέρωση αναμένεται από το νέο έτος η προσθήκη της εκπομπής της Νίκης Λυμπεράκη στη βραδινή ζώνη και όχι μόνο. Προσθήκες θα γίνουν και στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, όχι μόνο με σόου, όπως το «just the two of us», αλλά και με πινελιές ψυχαγωγικών εκπομπών καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Για τον σκοπό αυτόν, ο διευθυντής προ-γράμματος Νίκος Κάλης ταξίδεψε στο Λονδίνο για το κλείσιμο νέων φορμάτ. Ενόψει της αντεπίθεσης που σχεδιάζουν οι ανταγωνιστές στο δεύτερο μέρος της σεζόν, αλλά και της εισόδου έκτου πανελλαδικού καναλιού, το Open σχεδιάζει να ανεβάσει ταχύτητα. Παράλληλα, οριστικοποιείται η digital στρατηγική του καναλιού μέσω της υβριδικής τηλεόρασης, στην οποία ενεργοποιήθηκε πρώτο ανάμεσα στα ιδιωτικά κανάλια.