Δράσεις προβολής της Καβάλας και της Θάσου



21 Νοεμβρίου 2019 · Ώρα δημοσίευσης: 12:24 μμ · Τελευταία τροποποίηση: 12:24 μμ


Tο σύνολο των δράσεων προβολής που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού ΚαβάλαςΘάσου το 2019 παρουσιάστηκε σε  ειδική εκδήλωση στη Θάσο, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της Marketing Greece.

Οι πέντε φορείς που δημιούργησαν τη «Σύμπραξη Τουρισμού Καβάλας-Θάσου», ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Θάσου, το Επιμελητήριο Καβάλας, η Fraport Greece και η Marketing Greece, ένωσαν τις δυνάμεις τους, ανέδειξαν τη μοναδικότητα των προορισμών και απέδειξαν ότι η ανάπτυξη συνεργειών μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερα αποτελέσματα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση τύπου.

Το πρόγραμμα αναπτύχθηκε σε 3 άξονες δράσης για τη στοχευμένη προβολή της Καβάλας και της Θάσου στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό και περιλαμβάνει τα εξής, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:

  1. Δημιουργία περιεχομένου: αναδεικνύοντας τις εμπειρίες και το χαρακτήρα των προορισμών, δημιουργήθηκαν συνολικά πέντε videos, φωτογραφικό πορτοφόλιο εξήντα  πρωτότυπων φωτογραφιών καθώς και δυο ταξιδιωτικά αφιερώματα με την τεχνική του storytelling.
  2. Ψηφιακή καμπάνια: Το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε αποτέλεσε το υλικό της καμπάνιας των προορισμών, το οποίο προωθήθηκε μέσα από το Discovergreece.com και τα Social Media του.
  3. Ενέργειες δημοσιότητας: Πέντε  Γερμανοί δημοσιογράφοι από δημοφιλή μέσα της γερμανικής αγοράς και τρεις  bloggers από την Πολωνία, την Μεγάλη Βρετανία και την Γερμανία επισκέφθηκαν του προορισμούς και αποτύπωσαν τις εμπειρίες και την μοναδικότητά τους μέσα από 28 έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα.